هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

در هم ور هم(شایدم برهم!)

نمی فهمم! 

واقعا چرا؟؟؟؟ 

نمیبینی؟؟؟؟ 

نمی بینی وضع خودتو؟؟؟ 

 

بابا نمی کشنت که مثلا بگی اشتباه کردم! 

اصن کسی نخواسته بگی....تو دلت خودتم هنوز پای حرفت هستی؟؟؟ 

 

داری میبینی مردم به چه روز افتادن....تو وضع خودت که تغییری ایجاد نشده هیچ بد ترم شده! 

بازم جانبداری کن ازش حالا! 

 

 

ازین ور ۱ میلیارد پول ملت دود شده رفته هوا......ازینور مرتیکه میاد میگه.....کاری می کنیم که تا ۵۰....۶۰....۷۰ سال دیگه یه قرون حق مردم ضایع نشه!!!! 

 

اون به جهنم! 

عادت کردم به ....شراش! 

ولی عزیز من...تو چرا اخه؟؟؟:(  

 

 

اووووووووف 

 

مخم سوت می کشه حرفاتو می شنوم! 

منطقت کشته منو یعنی! 

یعنی با اینکه هیچی از سیاست سرم نمیشه و سراغشم نرفتم که چیزی یاد بگیرم....حتی نمی تونی منه ساده و بدون آگاهی رو قانع کنی! 

 

نمی دونم اون ........چجوری تونسته توییو که ۶۰ سال زندگی کردی و تجربه داری و خام کنه! 

اونم اینجورییییییییییییی!!؟؟!!!!!!!!  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بی خیال! 

 

 

 

این روزارو به دوستام تسلیت می گم.نمی دونم....ولی برای من خیلی روزای قابل احترامین. 

 

یه حال خاصی دارم تو این روزا..این شبا....وقتی صدای دسته رو می شوم و نمی تونم برم ببینم خیلی ناراحت میشم...خیلی:( 

 

یه وابستگیه خاصی دارم.....دلیلش چیه نمی دونم.شاید......هیچی ! 

 

 

۴ روز دیگه یه روزیه.....یه روز خاص.....از اول ماه منتظرش بودم! 

 

 

بازم نمی دونم چرا!!!! 

 

 

 

 

میشه بفرمایین من دقیقا چیو میدونم؟!!!