هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

حالتان خوب است خدا؟!!

یک سوال فوق کارشناسی داشتیم! 

 

 

شوما می دانید چرا مژه های بیشتر پسرا نسب دخترا خیلی خوش فرم ترو پر تره؟؟؟؟ 

 

با این وجود ک دخترا ب خاطر زیباییشون طبیعی تره ک مژه های بلندی داشته باشن؟؟؟؟ 

 

 

چند وقتیست چشمان دختر ها و پسر هارا بررسی نموده و این سوال ب ذهنمان هجومیده!!! 

 

 

از چند حالت خارج نیس: 

1)اون وقتی ک خدا می خواست مژه های بنده هاشو بچسبونه شب بوده خسته بوده....صب ک  پامیشه برعکس می چسبونه! 

 

2)تلفنش زنگ میزنه قاتی می کنه! 

 

3)با جبرئیل و فرشته هاش دعواش میشه از رو عصبانیت برعکس می چسبونه مژه هارو! 

 

4)فرسی وان یا منو تورو نگاه می کنه حواسش میره اونجا....کارشو درس انجام نمیده! 

 

 

 

خولاصههه ک ازین سوالا زیاد ب ذهنمان می خطورد

!

این کلمبیاییا چقد خون گرمن! 

 

 

 

!

عنوانم کجا بود نصفه شبی؟!

چه حسیه وقتی ادم دقیقا نصفه شب می نویسه؟! 

 

وقتی چشاش از اشک درد گرفته اما میشینه زل می زنه ب مونیتور! 

 

ب مسنجرش! 

 

ب درودیوار اتاق! 

 

 

چه حسیه وقتی بخوای ۱کی باشه.....تا همه خستگیه روحتو با گذاشتن سرت رو شونش و بستن چشمات ب فراموشی بسپری و ب یه خواب عمیق بری! 

 

 

 

چه حسیه بخوای بمیری!تا کمتر تحمل کنی؟ 

 

 

چه حالیه دلت برای خدا تنگ بشه؟؟؟؟برای اونطوری ک قبلا باهاش بودی! 

اون طوری ک قبلا باهات بود! 

 

 

می خوام فکرای منفیو از خودم دور کنم....اما ترس دارم! 

 

می خوام نترسم....نترسم از اینکه چی ممکنه پیش بیاد اما ......می ترسم! 

 

 

خدارو می خوام! 

 

خدایا می خوامت! 

خدایا منو ببخش ک سستی ب خرج دادم....خودت می ۲نی تو چی! 

 

 

فکر نمی کنم تو بخاطر این وقفه ای ک افتاده بخوای ازم روی برگردونی! چون اونقدر دوست دارم ک دلت برام بسوزه!نمی خوام تنهام بذاری. 

 

گمون نکنم گناه بزرگی انجام داده باشم ک بخوای مجازاتم کنی.....اما هر کاری می خوای بکنی با من بکن!زجرم بده....کاری کن درد بکشم!اما ب عزیزم نه!نمی خوام درد بکشه اون!خدایا...نمی خوام غصه تو دلش باشه!می فهمی! 

من هر گهی خوردم تقصیر اون چیه؟!! 

هاااااان؟ 

 

خودت ک شاهدی چه بنده ی خوبی برات بوده تاحالاش! 

 

 

کاش لااقل ب حکمتات اعتقاد نداشتم ....اونطوری می تونستم راحت تر ازت شکایت کنم!بگم واسه چی اینطوری می کنی! 

 

اما بدبختانه عقلم زیادی کار می کنه تو این چیزا!بدبختانه سر در میارم با زجرایی ک ب بنده هات میدی چه هدفایی می تونی دنبال کنی! 

 

 

دوست دارم خدایا!خیلی.....عاشقتم! 

 

فقط ولم نکن!خیلی خستم! 

 

 

خیلی!

دعوای بنده (ویرگووول!)خداییی!

ببخشید اقای یا خانوم خدا....می شود سرتان داد بزنیم؟؟؟؟  

 

می شود تا جان دارم برای ۱ بار هم ک شده همراه با زار زدن بزنیمتان؟؟؟ 

 

 

به خودتان قسم ب حضرت عالی کافر نگشته ایم خودتان شاهده!!!  

 

فقط خسته شده ایم...... 

 

از چیز هایی که خودتان می دانید....از حکمتهای نا شناخته تان ک دقمان می دهد..... 

 

 

خسسسسسسسسسسسسته! 

 

 

 

 

 

                                  دو یو اندرستند؟!!!