هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

یه ساله دیگه فرت شد!

شلام شلام؟؟؟



خوبییییین ؟خوشین؟سلامتین؟مماخاتون جاقه؟؟(اییییی....چه لووووس)



خب....امممم.....از اندر جایی که خیلی وقت می باشد اپ ننموده ایم انطور که لیاقت خودمانو مخاطبانمان بباشد....اندکی با این محیط غریبگی می کنیم....لیکن اگر چرتی ان اواسط به میان اوردیم....ب روی مبارکتان نیاورده و ادامه ی اپ را نظاره بباشید!


با تکشر!!!




امسال.....ینی پارسال


سالی بس خوب ببود.....بس ها.....از ان خوب ها که تا اخر عمرمان اثارش باقی می ماند(ینی خودمان شخصا می جرانیمتان اگر این خوشی را از ما دودوی عالمیان بگیرید....شخصا...."دودو وارد میشووووووود!"


لذا برای این خوشی اول از خودمان تکشر مینماییم که این فرصت را برای خودمان با زور و کتکو....فحشو بدوبیراه بوجود اورده و با چنگو دندان نگاه داشته ایم....و سپس از افریدگار خفنمان!(شوما هم حالا...همچین.....می تکشریم!)


ینی در این سالی که گذشتا....به اندازه ی تمام عمرمان درسیدیم....تمامش ها...به جانه کفترم....!!!بوخودا.....کفه خودمان بس بریده بود که اگر این همه مایه را از دوسال پیش گذاشته بودیم نفر اول کنکور رو شاخش بود که دودوی عالم بباشد!



اما اجکال ندارد.....ما که خود را به مهیب ترین شکل ممکن جراندیم امسال....هرچه شود باکی نیست.....ایشالا که قبول میباشیم امسال.....ایشالا...ایشالا.....ایشالااااااااااااااا........ایشالااااااااااااااااااااااا




دوعا کونین تونو خدا این دانش اموزو.....که امسال...دانشجو بشود......ینی من اینجا...می نویسم......امضا می کنم.......که اگه بقبولم امسالا.....اگه دانشجو شم  دوستامو مهمون می کنم....باور کنین(اقا هل نده.....به شوما هم میرسه)



نکته کنکوری:دوستانم......دوستان کدامیک از گزینه های زیر را شامل می شود؟


1)تمام افرادی که من بعد به این وب دخول می کنند(هر هر هر)

2)غزل....فرشاد

3)یادمه دونفر دیگه هم اونوقتا خیلی دوس بودیم....حالا اگه اومدن اونا!

4)گووزینه ی 2و3




پاسخ تشریحی:گزینه4 پاسخ صحیح می باشد.شوما یه سری بزنین به امار تورم و گرونی رو این بندو بساطا....همچین عمقی تفهیمی این سوالو درک می کنین که چرا گزینه 4 جواب درستشه.


تشریح گوووزینه های دیگر:1)من اصفهانی نیستم!!!

2)بدون شرح

3)بدون شرح




امسال هیییچییییییییییییییی نخریدیم عید.....هیچیا......حتی یه عدد جوراب.....همین الان که اینجا می باشیمو برایتان اخرین پستمان در سال خوش یمن90 را می گذاریم مادر و برادر گرام رفتند دقیقه ی 90 خرید کنند

ما فقط یه کفش می خواستیم بخریم که انهم چون با برنامه ی درسیمان تداخل داشت نخریدیم....سفارش داده ایم برایمان بخرند.(فکن بخرن!)






از دیگر اتفاقات خفن امسال رخدادی بود که برای یکی از دوستان پیش امد که بس خفن بودو در مغز ما نمی گنجید باورش و هم اکنون هم در شوک بسر می بریم!!!!(ینییییییییییی خااااااااااااااااااک بر سررررررررررررررررت!)



والا دیگر چیز خاصی به ذهنمان نمی رسد....در انتها برای تمامی دوستانمو غیر دوستانمو....تمام مردم ایران و ایرانی ارزوی خوش بختیو سلامتی و دل خوش دارم....

امیدوارم همه از این وضعی که الان توشیم نجات پیدا کنیم.....ینی واقعا یه روز خوب میاد؟!!!


یه کشور خوب.....یه دولت خوب.....یه.....ینی واقعا میاد اونرو....تا وقتی ماو خونوادهامون هستیم؟؟!!!


ههههعععععععیییییییییییییی......زندگی......!




سال 1391 رو به همتون تبریک می گم.......عیدتون مبارک عجقولیای دودوووووو






پ.ن:اگه غلط املاییو جابجایی  حروفو اینا داشتم به باسواتیه خودتون عفو بفرمایید!!!!حوصله ندارم دوباره بچکم!(دودو تنبل می شود____>می خواستم معادل بی ادبانشو بیارم نیاوردم.....چقدم نیاوردم!!!)

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشـاد چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

همـون همـون!! تــو فقط می خواستی شـــام مـا رو بپیچـونـی!!! نـامـــــــــــــرد!!!!! من که شـام می گیرم... حـالا ببیـن!!!!!!!!!!!!!!!! بشقـاب غزل هم می خورم!!! به مـن می گـن فــــــــــــری!!!!
.
.
.
چـه حـــالی میـده وقتی کسی اینجـا نیست بیـای داد و بیـداد کنـی!! یــــــــــــــاران یــــــــــــــــاران...گــــــــــــــاهـــــــــــی... دل مــــــــــا راااا... بـه چـــــــــــــــــراغ نگـــــــــاهی... روشـــــــــن کـن!!!! آآآآآآآآآآآآآآآآهـــــــــاهـــــاهـــاهــاهـااااااااـــــــــــی!!!!
.
.
عیـدتـونـم مبـارک ببـاشـه البته...!!

مونا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://raghse-mah.blogfa.com

HAPPY NEW YEAR baaaaaaaaaa.......
doo doo joon doste ghadimi eidet koli mobarak 2khmale daneshjoooooooooo

مهشید سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://glassbox.blogfa.com

ای بابا ...
سال نو مبارک دودو!
امیدوارم سال خوبیو شروع کرده باشی و سال دیگه این موقع تو به هرچی میخوای رسیده باشیو منم آماده ی کنکور باشم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد