هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

ههههههه!!!!

چه حس خوبیه وقتی صاحب لب تاب نباشه خونه و تو تنها باشی با لب تاب طرف 

 

 

ولی خب....ازونجایی که این درسا مجالی واسه حال نمودن ما نمیذاره......ذوقی نداریم هم اکنون....البته هم آکنون!(لغتیست جدید....همین الن ساختیمشان!دسمان درسسسسس!!!!) 

 

 

 

 

حالا چرا "آکنون" و نه" اکنون": 

چراکه 3 روز با لب تاب تنها بودیم و ساعات اخر را می گذرانیم....باشد که رستگار شویم! 

 

 

  

 

حالمان بد است!روحی بیشتر.....نه اینکه ناراحت بگشته باشیم.....خیر......از نظر روانی.....روانی گشته ایم! 

 

 

خووووووووووووووووب شد........؟ 

 

خوووووووووووووووووب شد این کنکور مارا دیوانه کرد رف پی کارش؟!!!نه خوووووووووووب شد؟!!! 

 

 

 

 

 

 

دلمان چی پلتمان را می خواهد.....!و او الان در کابینت به انتظارمان می کوبد به در! 

 

 

اصن دلمان می خواهد کاف شعر بگویییم...... 

 

 

گشنه می باشیم!!!!خسته............ 

 

نمی باشیییییییییییییییییییییییییییم!!!(گول خوردید

 

 

 

 

 

نووووونموووووووووووووووخوااااااااااااااااام.....دلمان می خواست بیشتر این نقطه هارا ادامه میدادیم....کیف داشت.....دقت نمودید؟؟؟؟کیف.....و نه کوله! 

 

 

 

 

 

سوال 4 گزینه ایه این پست را خدمت انورتان عرضمی نماییم!!!!!! 

 

 

***ایا دودو امسال در کنکور قبول می شود؟ 

1)پ ن پ ،فقط تو قبول میشی؟!!! 

 

2)خیر.....با این نمره تراز دوقووووز ابادم ازاد قبول نمیشود(......بیب خورده هرکی اینو بگه.....از ما گفتن بود!!!) 

 

3)پسسسسسسسسسس چییییییییییییییییی؟؟؟؟؟جیگملم.....عجقم.....دودو......دوشم.....فدااااشششششششم الهی قبول نشه کی قبول میشه پس؟؟!!!!(قضیه همون 4 و اینا

 

 4)گوزینم نمیاد!همین 3 تا بسست! 

 

 

 

 

ضریب 4 داره ها این سوال! 

 

 

 

 

***من خوب میشم.....///////بیلایبتنلایبلنهثقخلدثقدردیمنثحخصصثتدرمینشکبتهثقب 

 

چرا من دیروز فنجون قهوه رو ریختم؟!!!!اصن صحنه قبلش یادم نمیاد.....چیشد ریختم؟؟؟چرا؟نه جدا!!!سوال شده برام.....من که این عادت ریختن مایعات روی میزو ترک کرده بودم 

 

 هرکی تو دلش اونجا منو مسخره کرده خره!گاوه.....ایشالا 4 بار!!!وقتی داره تو جمعی راه میره با مخ بیاد رو زمین!!! 

 

نه گناه داره....2 بار......! 

 

 

 

 

 

 

چقد خوب میشد این مامانا کاری به اتاقه ادم نداشتن؟!!!اصن هی نمیومدن بگن چرا این اینجاس؟چرا اون اونجاست؟؟؟چرا لباساتو برنداشتی.....یه نظمی به این اتاقت بده و.....اه.....بابا اصن من دلم می خواد اتاقمو گند بگیره!!!!نتونم توش زندگی کنم تمیزش می کنم دیگه! 

 

چرا توجیه(ح)نیستن که اتاق منه.اتاق شخصی.....اگه نیست نگین پس اتاقتو فلانو بهمانو..... 

 

 

 ....... 

 

 

 

حالم خوب نیست! 

 

 

 

 

پ.ن:کماکان دوس داشتم غلط نوشتم!!!! 

 

 

 

 

 

 

 ============= 

چن مین بعد نوشت:در پست قبل یک سوتیه تپل از خودمان یافتیم فی الحال!!!! 

 کی ؟موووو؟

 

 

ما ان سوتی را ندادیم.....به جونه شبنمم!!!! 

 

 

اصرار نفرمایید که عمرا بهتان نمیگوییم......حتی شوما دوشه عسیس!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام سلام...
من فک کنـم دیـدم اون سوتـی رو... تو اون نوشته عجق وجقـه بـود!؟؟؟ راستشـو بگـو!!! هــــــووووووی!!! دووو دوووو!!!
می گم این کنکورد تاثیر گذاشته هــا!! سوالاتت همه 4 گوزینـه ای شده!!! نمیشـه مـا خودمـون گوز بدیـم... بعد بگیـم : « گووووووززز اییییییییییییینـــه!!»

سپیده شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://javedanegi.blogsky.com/

سلام سلام

خوبی عزیزم؟؟

چه عجب! بلاخره رسیدم یه جا که کسی خداحافظی نکرده بود!

اینقده دلم براتون تنگ شده بوووود...

من جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://s3cr3t.blogfa.com

کنکور چطور بود ؟

من جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام یادم رفت . سلام سلام سلام. کنکور چطور بود ؟

هاله شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

شلام شلام !
کنکورد چطور بود دوووودوووو جان ؟!!

فرشاد سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

کجــــــــــــــــاااااااااااااایـــــــــــــــــــــــی دووو دوووو؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد