هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

خونه ی نو تو راهه!

دلم می خواد اینجا....وب خودم.....حرف بزنم..... 

از تو بگم....از خودم.....خودمون...اما نمیتونم! 

 

تو می دونی چرا نه؟؟؟؟ 

 

مطلب رمز دارم نمی تونم بذارم...چون اصن حال نمیده!انگار نه انگار که وب دارمو پست گذاشتم! 

 

 

کنکور بدجوری وقتمو گرفته!!!!پ ن پ!می خواستی نگیره؟؟؟(خظاب به خودم!

 

 

شاید به زودی یه وبلاگ زدم!یه وبلاگه جدید! 

 

بدون اینکه قالب خاصی بذارم....لینکدونیمو پر کنم...به سرو وضعش برسم! 

 

فقط واسه اینکه حرفامو به تو توش بنویسم! 

هوووم؟نظرت چیه؟؟؟ 

 

بعد ب سرو وضعشم میرسیم!!!! 

 

همین الان میسازمش!

نظرات 1 + ارسال نظر
فـرشـاد پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

کوش پــــس این خونـه ی نـو تـون!؟؟؟ مـا هم راه میـدیـن!؟؟؟
.
.
اینجـانب پـاییـن نمیرود!!!!!

نذار کلا بگم بیروووون!



حالا پایین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد